Waarom kiezen voor het BC Brugge

  • Professioneel en klantvriendelijk secretariaat.
  • Flexibele contracten met onder andere korte opzegtermijnen (geen 3-6-9 regel).
  • Doorgroeimogelijkheden naar grotere ruimten.
  • Een professionele omgeving waarin zakendoen centraal staat.
  • Ingerichte vergaderzalen die voor onze huurders gratis ter beschikking staan.
  • Perfecte ligging, vlakbij een kruispunt van snelwegen.
  • Grote parking.
  • Collegiale sfeer die aangemoedigd wordt door interne netwerkmomenten.

Aanbod van diensten

  • Moderne en individuele kantoor- en bedrijfsruimten vanaf 15 m² tot 62 m².
  • Een gemeenschappelijk dienstenpakket met onder andere secretariaatsdiensten, onthaal, individuele telefoonbeantwoording met firmanaam, postadministratie.
  • Gemeenschappelijk gebruik en ter beschikking stellen van apparatuur zoals projectoren, fax, scan, kopieerapparatuur, internetaansluitingen, beamer en WIFI.
  • Indien gewenst bedrijfsbegeleiding door de manager of door de initiatiefnemende ondernemingen.

 

 

Team

Patrick Coulier

Voorzitter

Vanessa Vervinck

Directieassistente 

De Raad van Bestuur

Van de Casteele Alain

Bestuurder

KBC Bank & Verzekeringen

Vincke Karel

Ondervoorzitter

VAC Machines nv

Vandenbroucke Tom

Adviseur

Vandelanotte Accountancy

Fiers Lieven

Bestuurder

ADMB Sociaal Bureau

Lefebre Philip

Bestuurder

ING

Moyaert Nancy

Bestuurder

POM West-Vlaanderen

Coulier Patrick

Voorzitter

Codel BVBA / Actvty

Hoornaert Robert

Bestuurder

Artes Group

Schepen Decleer Hilde

Bestuurder

Stad Brugge

Vandenbruane Guido

bestuurder

Fluvius

Govaert Nele

Bestuurder

Ackermans Van Haaren nv

Crivits Rik

Bestuurder

Crivits Persyn